söndag, augusti 21, 2016

Litet inslag på långt bokbord

För 26e året i rad anordnas denna söndag Världens längsta bokbord på Drottninggatan i centrala Stockholm. Arrangemanget ingår i stadens kulturfestival och mer än 600 bord finns, i dubbla rader.

Någonstans i detta skrivarmyller finns jag, ett litet inslag och debutant i sammanhanget, nu en del i Författarcentrum Öst som har sin plats utanför Författarnas hus, nära Olof Palmes gata.
Håll tummarna för att det inte regnar och ta en promenad på det som denna dag är böckernas egen gata!

Mina böcker köper du denna dag till ett gruvligt lågt pris. Fast de är värda mycket mer ...!
Läs gärna recensioner och läsaromdömen här och här så köper du inte grisen i säcken!

UPPDATERING: Det var riktigt roligt! Sålde lite böcker, pratade med folk, återsåg gamla bekanta. Men tyvärr slog väderleksspådomarna in: vid pass klockan två började det regna ordentligt, efter att vi uthärdat ett par mindre skurar. Jag blev riktigt blöt trots regnplagg och paraply, och kvarvarande böcker hotades. Så trots att det var "förbjudet" gick jag hem i förtid. Men kan tänka mig att göra om alltihop ett annat år, då skulle man kanske också hinna se lite av alla de andra böckerna. Det gjorde jag inte i dag.

Copyright Klimakteriehäxan

1 kommentar:

  1. något roligt jag missar - men dina böcker har jag ♥

    SvaraRadera