måndag, september 07, 2015

Nytt fönster mot världen öppnat!

Idag har jag öppnat ännu ett fönster mot världen.
Gör debut som krönikör på nyhetssajten News55, som samlar skribenter under vinjetten "Erfarna tankar". Sedan morgonen har jag en text publicerad där, under rubriken "Jag tröttnar aldrig på Claes Elfsberg", en uppföljare till en intervju med samme Claes som funnits att läsa några dagar.

News55 bevakar världen med ett speciellt öga för vuxen publik, alla möjliga ämnen ur nyhetsfloden dyker upp.
Titta in du också, kommentera, dela!
För alldeles egen del tycker jag det känns som starten på ett nytt och roligt litet äventyr. Räknar nämligen med att återkomma på samma kanal!

Copyright Klimakteriehäxan  

4 kommentarer:

  1. Anonym11:32 fm

    GRATTIS och lycka till! Du var tydligen inte helt utsliten enligt News 55.
    Snyggt vinjettfoto och kloka åsikter. Ingen skillnad där.

    Kulsprutan

    SvaraRadera
  2. Så kul! Går in och läser din krönika nu, snart i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, jag klickade dit, och lycka till med att återkomma där!
    Det är bra att starta något nytt då och då :-)
    Förresten har jag kommet underfund med att du haft en tid på Arvika Nyheter och en anknytning till Värmskog. Arvika väl känd för mig.

    SvaraRadera
  4. Absolut Tove, jag började min yrkesbana på AN! Och har kvar anknytningen till Värmskog. Är där just när detta skrivs!

    SvaraRadera