fredag, december 20, 2013

Senaste nytt på bokfronten

Nu finns den, Klimakteriehäxans egen fågelbok: "Pippi på fåglar"!
Med 53 exempel ur den där samlingen jag länge inte visste att jag hade. De flesta med en liten vidhängande historia, allt hämtat här ifrån bloggen.

Det var rena nöjet att sätta ihop den, kan jag meddela! Framställd hos Japan Photo, går snabbt och blir snyggt.
Men det lönar sig inte att fråga efter den i bokhandeln. Upplagan är, kan man säga, begränsad. Totalt fem exemplar. Fast det går att göra fler, förstås.

Och allt tyder på att det blir fler pippi-bitar. Nummer 56 står i tur  och ligger redan på lut ...

Copyright Klimakteriehäxan

7 kommentarer:

  1. Anonym12:05 em

    Härmed beställer jag ett exemplar. Dedikerat helst!

    Kulsprutan

    SvaraRadera
  2. Det ska nog gå att ordna!

    SvaraRadera
  3. Anonym4:17 em

    Niger och tackar!

    Kulsprutan

    SvaraRadera
  4. Wow! jag hittade en ny påfågel idag :)
    Jag har inte räknat mina...

    SvaraRadera
  5. en av dina fåglar bor här på Hisingen nu

    SvaraRadera
  6. Hannele - roligt att du har den kvar!

    SvaraRadera
  7. Mycket intressant tillskott till de vanliga fågelböckerna. Ser väldigt fin ut också!

    SvaraRadera