söndag, maj 29, 2011

En blomma på Mors Dag

Jag brukar sannerligen inte få vare sig blommor eller särskilt mycket annat speciell uppmärksamhet heller när det är den där sista söndagen i maj, den som kallats Mors Dag i 90 år. Har vant mig vid det här laget, visserligen - men nog var det väldigt trevligt av den här hortensian att slå ut just i dag!
Tack!

Copyright Klimakteriehäxan

Mer om mina erfarenheter av och tankar kring Mors Dag-firande finner du om du klickar på etiketten "mors dag" här nedan!

3 kommentarer:

  1. Grattis !

    Min dotter kom förbi i Fredags det blev en snabb kram och hon lämnade ett brunt kuvert som jag inte öppnade förrän idag.
    Det innehöll ett vykort med Orkide´ blommor på och en guldlott för cancerfonden samt en vacker lila fjäril tillverkad av fjädrar.
    Jo hon vet att jag älskar dom,har klistrar på väggarna också.

    Får vara glad för omtanken,men ingen vinst den här gången,heller.

    Jag hade satt värde på ett telefonsamtal, tack vare FB sker det mycket sällan.

    Hoppsan nu skiner solen !
    Toppendag önskar jag Dig.

    Kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  2. Vi har alltid firat, stort, nu fyra generationer.

    SvaraRadera
  3. P.S.
    vi bor fyra generationer på samma ö :)

    SvaraRadera