tisdag, maj 20, 2008

Med tappad haka

Att komma ut ur garderoben efter 3,5 år som anonym bloggare medför ett och annat. Eller vad sägs om att Gagga, alltid uppe i toppen på topplistan nyligen.se, just i dag på bronsplats, kan leda i bevis att hon varit min pryo-elev.
Handledaren (jag) var knappt tre år äldre än eleven.
Och till råga på allt verkar det som om jag tillsammans med den man, som sedermera skulle bli Gaggas äkta hälft, någon gång på 60-talet såg Vilgot Sjömans omtalade film ”Jag är nyfiken – gul”, sexig rulle med Lena Nyman och Börje Ahlstedt.
Här sitter jag och bara gapar av förvåning, hakan halvvägs mot knäna!
Bloggvärlden krympte plötsligt ett par snäpp!
Hej Gagga (som heter Margareta Björkäng)!

Copyright Klimakteriehäxan

5 kommentarer:

  1. Så nu har även du klivit ut ur den anonyma bloggvärlden och blivit ett namn och ett ansikte. Kul att Gagga & Bosse kände igen dig!
    Grattis till boken!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Anonym11:03 em

    Själv har jag ingen blogg-garderob att kliva fram ur... då jag är den jag ser ut att vara i bloggen.

    Trevlig att se vilka som ligger bakom alla orden!

    SvaraRadera
  4. Anonym11:41 fm

    (jag kommer nog att få en yngre handledare än jag själv)

    SvaraRadera
  5. Hej igen Aina! Det är jag som tagit bort kommentaren härovan. Skrev så det verkade som om jag kände både dig o Humlan. Det gör jag ju inte, även om jag ju träffat er båda :)

    SvaraRadera