söndag, augusti 20, 2006

Inför slutsträckan i stafetten

Blogstafetten har dragit igång igen.
Fyrtio bloggare skickar pinnar, det vill säga ämnen, från en blogg till en annan. Den här gången var Aggeman först ut ur startblocken. Ämnet: mitt drömmotiv som fotograf. Sin text har han kompletterat med ett par jättefina bilder som tål att tittas på.

Sedan har sträckorna klarats av i god takt, vi är redan inne på sjunde deltagaren.
Själv lyckades jag korpa åt mig finalsträckan som nummer fyrtio i raden av folk med skrivklåda.

Bäst att lägga sig i hårdträning – det blir långa kolhydrater och mycket sömn framöver, förhoppningsvis.
Men en sak vill jag göra väldigt klart: bloggstafetten ska vara en ren idrottsgren. Jag överväger inga ojusta metoder, inga kemiska genvägar. Kommer att visa negativt resultat på alla dopingtester. Det gäller att spänna musklerna av egen kraft för att gå i mål med hedern i behåll.
Precis som i all annan sport. Eller?

Copyright Klimakteriehäxan

1 kommentar:

  1. Lycka till. Min egen "pinne" är inlämnad och förmodligen redan på tryckeriet - jag går i väntans tider.

    SvaraRadera